Z nami zagłębisz się w Role-Play! Ip serwera: mc.wioskarp.pl Wersja minecraft: 1.12 - 1.12.1
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Imię: Mateusz
Pseudonim: MultiPysio
Nazwisko: acisats
Płeć: Chłopak
Wiek: 21
Miasto: Emeraldum
Klasa/Rola: Drwal -> Stolarz -> Rzemieślnik/Inżynier
Rasa: Człowiek
Wygląd: krutkie czarne spodnie z białymi paskami, czerwony sweter, czarne buty, ma kucyka na głowie, biały odcień skóry,
brązowe włosy, zmieniające kolor włosy
harakter: śmieszek,lubi być sam, leniwy, miły, pomocny, wolny,wolniej robi się głodny
Historia: urodził sie w biednej rodzinie która mieszkała daleko od miast w lesie.
w wieku 7 lat, poszedł z rodziną do lasu na poszukiwanie pożywienia
Gdy rodzina nie patrzyła odzelił się od grupy bo zauważył coś świecącego, znalazł obuz, chciał powiedzieć rodzinie
ale jusz dawno ją zgubił.
Usłyszał szmery z krzaków, wyskoczył z nich nieznajomy i udeżył go, wtedy stracił przytomność.
trzymali go jako niewolnika przesz 6 lat,
gdy bandyci przygotowywali do spania upuścili kluczyki do klatki.
wzią je i otworzył klatke wzią sikiere do obrony i uciekł
prubował przeżyć w lesie przes robienie schronów i broni drewna asz nie znajdze miasta
gdy mineło 8 lat znalazł miato o nazwie Emeraldum.
Wiadomość dodana po 01 min 31 s:
Imię: Mateusz
Pseudonim: MultiPysio
Nazwisko: acisats
Płeć: Chłopak
Wiek: 21
Miasto: Emeraldum
Klasa/Rola: Drwal -> Stolarz -> Rzemieślnik/Inżynier
Rasa: Człowiek
Wygląd: krutkie czarne spodnie z białymi paskami, czerwony sweter, czarne buty, ma kucyka na głowie, biały odcień skóry,
brązowe włosy, nebieski kolor oczów
harakter: śmieszek,lubi być sam, leniwy, miły, pomocny, wolny,wolniej robi się głodny
Historia: urodził sie w biednej rodzinie która mieszkała daleko od miast w lesie.
w wieku 7 lat, poszedł z rodziną do lasu na poszukiwanie pożywienia
Gdy rodzina nie patrzyła odzelił się od grupy bo zauważył coś świecącego, znalazł obuz, chciał powiedzieć rodzinie
ale jusz dawno ją zgubił.
Usłyszał szmery z krzaków, wyskoczył z nich nieznajomy i udeżył go, wtedy stracił przytomność.
trzymali go jako niewolnika przesz 6 lat,
gdy bandyci przygotowywali do spania upuścili kluczyki do klatki.
wzią je i otworzył klatke wzią sikiere do obrony i uciekł
prubował przeżyć w lesie przes robienie schronów i broni drewna asz nie znajdze miasta
gdy mineło 8 lat znalazł miato o nazwie Emeraldum.
Wiadomość dodana po 03 min 04 s:
Imię: Mateusz
Pseudonim: MultiPysio
Nazwisko: acisats
Płeć: Chłopak
Wiek: 21
Miasto: Emeraldum
Klasa/Rola: Drwal -> Stolarz -> Rzemieślnik/Inżynier
Rasa: CzłowiekWygląd: krutkie czarne spodnie z białymi paskami, czerwony sweter, czarne buty, ma kucyka na głowie, biały odcień skóry,
brązowe włosy, zmieniające kolor włosyharakter: śmieszek,lubi być sam, leniwy, miły, pomocny, wolny,wolniej robi się głodny
Historia: urodził sie w biednej rodzinie która mieszkała daleko od miast w lesie.
w wieku 7 lat, poszedł z rodziną do lasu na poszukiwanie pożywienia
Gdy rodzina nie patrzyła odzelił się od grupy bo zauważył coś świecącego, znalazł obuz, chciał powiedzieć rodzinie
ale jusz dawno ją zgubił.
Usłyszał szmery z krzaków, wyskoczył z nich nieznajomy i udeżył go, wtedy stracił przytomność.
trzymali go jako niewolnika przesz 6 lat,
gdy bandyci przygotowywali do spania upuścili kluczyki do klatki.
wzią je i otworzył klatke wzią sikiere do obrony i uciekł
prubował przeżyć w lesie przes robienie schronów i broni drewna asz nie znajdze miasta
gdy mineło 8 lat znalazł miato o nazwie Emeraldum.Wiadomość dodana po 01 min 31 s:
Imię: Mateusz
Pseudonim: MultiPysio
Nazwisko: acisats
Płeć: Chłopak
Wiek: 21
Miasto: Emeraldum
Klasa/Rola: Drwal -> Stolarz -> Rzemieślnik/Inżynier
Rasa: CzłowiekWygląd: krutkie czarne spodnie z białymi paskami, czerwony sweter, czarne buty, ma kucyka na głowie, biały odcień skóry,
brązowe włosy, nebieski kolor oczówharakter: śmieszek,lubi być sam, leniwy, miły, pomocny, wolny,wolniej robi się głodny
Historia: urodził sie w biednej rodzinie która mieszkała daleko od miast w lesie.
w wieku 7 lat, poszedł z rodziną do lasu na poszukiwanie pożywienia
Gdy rodzina nie patrzyła odzelił się od grupy bo zauważył coś świecącego, znalazł obuz, chciał powiedzieć rodzinie
ale jusz dawno ją zgubił.
Usłyszał szmery z krzaków, wyskoczył z nich nieznajomy i udeżył go, wtedy stracił przytomność.
trzymali go jako niewolnika przesz 6 lat,
gdy bandyci przygotowywali do spania upuścili kluczyki do klatki.
wzią je i otworzył klatke wzią sikiere do obrony i uciekł
prubował przeżyć w lesie przes robienie schronów i broni drewna asz nie znajdze miasta
gdy mineło 8 lat znalazł miato o nazwie Emeraldum.
Wiadomość dodana po 13 min 30 s:
Imię: Mateusz
Pseudonim: MultiPysio
Nazwisko: acisats
Płeć: Chłopak
Wiek: 21
Miasto: Emeraldum
Klasa/Rola: Drwal -> Stolarz -> Rzemieślnik/Inżynier
Rasa: Człowiek
Wygląd: krutkie czarne spodnie z białymi paskami, czerwony sweter, czarne buty, ma kucyka na głowie, biały odcień skóry,
brązowe włosy, nebieski kolor oczów
harakter: śmieszek,lubi być sam, leniwy, miły, pomocny, wolny,wolniej robi się głodny
Historia: urodził sie w biednej rodzinie która mieszkała daleko od miast w lesie.
w wieku 7 lat, poszedł z rodziną do lasu na poszukiwanie pożywienia
Gdy rodzina nie patrzyła odzelił się od grupy bo zauważył coś świecącego, znalazł obuz, chciał powiedzieć rodzinie
ale jusz dawno ją zgubił.
Usłyszał szmery z krzaków, wyskoczył z nich nieznajomy i udeżył go, wtedy stracił przytomność.
trzymali go jako niewolnika przesz 6 lat,
gdy bandyci przygotowywali do spania upuścili kluczyki do klatki.
wzią je i otworzył klatke wzią sikiere do obrony i uciekł
prubował przeżyć w lesie przes robienie schronów i broni drewna asz nie znajdze miasta
gdy mineło 8 lat znalazł miato o nazwie Emeraldum.
Wiadomość dodana po 17 min 43 s:
.
Offline
Oekjjj problemem jest fakt, iż miasto w którym prowadzimy rp nazywa się Stalda, a Emeraldum to państwo. Polecam zmienić miasto z historii na KingState, a potem dodać jakiś sposób dostania się na nowy kontynent, do Staldy. Aktualnie karta jest odrzucona.
Ludzie, Smoki, pół-smoki, elfy, krasnoludy, wróżki, pół-zwierzęta. Tak wiele je różni, tak wiele je łączy. Powinniśmy nie zważać na różnice i kierować się podobieństwami. Nie potrzebne nam wojny, kłótnie itp. I tak nic nie zmienią. Najlepszym wyjściem jest współpraca, by nasze różnice nie przeszkadzały nam w codziennym współżyciu.
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.020 sekund, wykonano 12 zapytań - Pamięć użyta: 573.48 kB (Maksimum: 639.93 kB) ]